Skydeafslutning

SkyttelavetPosted by Skyttelavsformand 27 Mar, 2019 13:51:57
Marineforeningens vinterskydning er nu afsluttet den 18 marts og vi ser frem til den kommende afslutningsfest med præmieoverrækkelser. Fredag den 5 april bliver vinterafslutnings festen afholdt, klokken 18:00. - Skyttelavsformanden siger tak for et rimeligt fremmøde til de forskellige skydninger gennem vinteren. Der har været 18 tilmeldte skytter, hvilket er noget lavere end de sidste åringer. - Det oplever vi jo i alle foreninger i disse år, hvor tilgangen til de forskellige arrangementer er faldende. - Næste sæson giver den gas og der kommer opfordringer ud i god tid inden tilmelding til skydningen. - Det næste der sker i foreningen er jo vores fregatskydning, der afholdes lørdag den 24 august klokken 11:00. - Der vil komme nærmere besked når tiden kommer. -- Der er vedhæftet skyderesultater til denne blog, så kan i se hvem der skyder. - Mange skydehilsner fra Skyttelavsformanden Søren Holck.