Fregatskydning

SkyttelavetPosted by Skyttelavsformand 05 Aug, 2018 18:50:15
Halløj alle gaster i Grenaa Marineforening. Som i jo nok ved, er alle medlemmer af vores gode forening, også medlem af Skyttelauget. Det er dog kun en lille del, der er er aktive skytter ( ca. 23 på nuværende tidspunkt ). - Traditionen tro bliver der afholdt Fregatskydning sidst i august måned, og denne gang er det lørdag den 25-8.
Vi mødes forhåbentlig rigtig mange medlemmer klokken 11:00 ved Grenaa Skyttekreds på banerne ved Næsgårdvej. I må gerne komme selv om i ikke har prøvet at skyde før. Der er mulighed for at købe vand kaffe og øl. Der kan også købes div. pølser med brød. - Dem der ikke kan eller vil skyde, har mulighed for at få en anden til at skyde for sig. (Pligtskytte). - Om aftenen mødes vi i Marinestuen klokken 18:00, sammen med vores fruer til spisning. - Selve skydningen koster 60 kroner og middagen om aftenen koster 100 kr. pr person. Der ligger en tilmeldingsblanket i marinestuen og i kan også tilmelde jer til Skyttelaugsformanden Søren Holck på sms nummer 40447865 eller på mail skytte@grenaamarineforening.dk - Sidste tilmeldingsdato er søndag den 19 august klokken 16:00. - Mange hilsner fra Søren Holck.

Fill in only if you are not real